REBERNIK d.o.o | Šmartinska c. 32 | 1000 Ljubljana

POTREBUJETE POMOČ? | +386 41 631 734 | info@rebernik.si

avtokozmetika, nega vozila, nanoshine,

REBERNIK D.O.O.

Šmartinska c. 32 I 1000 Ljubljana

Avtokozmetika | Vulkanizarstvo | Najem vozil in opreme | Avtovleka

Test TPU + izdelka

VREDNOTENJE UČINKOVITOSTI DODATKA MECATECH TPU + (PREJ IME ADB +) 

Od leta 2006 in začetka veljavnosti evropskih standardov EURO IV so nova Diesel vozila opremljena z notranjimi sistemi za odstranjevanje onesnaževalcev, imenovanimi SCR (Selective Catalytic Zmanjšanje). AdBlue® (raztopina sečnine v vodi) uporabljajo vozila, opremljena s sistemom SCR tehnologijo za pretvorbo znatne količine onesnaževalec (dušikovi oksidi, imenovani NOx) voda in dušik, ki sta naravno prisotna v zraku. Kljub temu izboljšanju SCR in AdBlue® glede zmanjšanje onesnaževanja, opažamo, da v določenih pogojih lahko povzroči uporabo AdBlue® težave ali celo okvare na nekaterih vozilih. Ko obratovalni pogoji vozila ne smejo imeti temperature izpušnih plinov nad 260 ° C (hladna zunanja temperature, pogosti postanki …), nepopolna reakcija sečnine, ki jo vsebuje, lahko pride do AdBlue®, kar povzroči nastanek kristalov. Ko raste in ko se kopičijo, bodo ti kristali zamašili katalizator in blokirali razgradnjo NOx. Za odpravo teh težav, ki lahko povzročijo znatne stroške, predlagamo dodatek, MECATECH TPU + (prej imenovan MECATECH ADB +), ki se uporablja v odmerku 25 ml izdelka TPU + za 8 do 12-litrski rezervoar AdBlue®. Ta dodatek bo zmanjšal težnjo AdBluea k ustvarjanju veliki kristali pod določenimi pogoji zmanjšajo težnjo teh kristalov aglomerat, nato bo izboljšal reakcijo AdBlue z izpušnimi plini in zaščitil pred zamašitvijo.

Njegovo učinkovitost in združljivost smo dokazali z različnimi testi. 

Zmanjšanje velikosti kristalov:  Glavno tveganje pri uporabi AdBlue® je zamašitev SCR zaradi tvorbe sečnine kristalov. Preizkusili bomo, ali naš izdelek TPU + zmanjša velikost kristalov. Na 250 ° C smo segreli kapljico AdBlue® in kapljico AdBlue® z TPU +:

Zaključek: Z zmanjšanjem velikosti kristalov sečnine TPU + omogoča ustvarjanje prahu tanjši in manj lepljiv, ki ga bo v SCR enostavno odpraviti.

Zmanjšanje površinske napetosti: Naš dodatek TPU + naj bi omogočil zmanjšanje velikosti kapljic AdBlue® zmanjšati njihovo površinsko napetost. Število kapljic smo prešteli v 0,5 ml AdBlue® pure in s TPU +:

Zaključek: TPU + z zmanjšanjem površinske napetosti AdBlue® omogoča tanjše kapljice AdBlue® in tako povečati njihovo reaktivnost z NOx.

Skladnost s standardom ISO 22241:

Zunanji preskusni laboratorij smo prosili za analizo AdBlue® in AdBlue® z našim TPU +, da bi dokazali, da dodatek TPU + ne spremeni skladnost AdBlue® s standardom ISO 22241.

Zato je TPU + mogoče uporabljati brez tveganja o skladnosti s standardom ISO 22241.

Zmanjšanje pene po dodatku aditiva: Uporaba dodatka v AdBlue® lahko povzroči penjenje, kar je ovira pri polnjenju Rezervoar AdBlue®. 

-Primerjali smo penjenje za čisti AdBlue® (S), 

-aditiv AdBlue® by Total (C),  

-AdBlue® aditiviran – zavrnjen test (M) in 

-AdBlue® aditiviran z našo TPU + (M2). 

Uporabili smo zaprte bučke s 30 ml vsake od teh raztopin (S, C in M2) stresli smo in nato pustili 5 minut.

Zaključek: V nasprotju s skupnim dodatkom (flaška C),  naša (flaška M2) TPU + bistveno zmanjša peno AdBlue® 5 minut po stresanju. To olajša polnjenje rezervoarjev z aditiviran AdBlue®.

Zaključek: Za optimalno uporabo AdBlue® brez kakršnih koli pomanjkljivosti priporočamo dodajanje našega MECATECH TPU + dodatek k AdBlue® tekočini pri vsakem polnjenju. AdBlue® aditiviran z MECATECH TPU +, bo izboljšal delovanje in učinkovitost katalizatorskega sistema SCR, bo zmanjšala vsebnost NOx v izpuhu in zaščitite SCR pred zamašitvijo. AdBlue®, dodatek z MECATECH TPU +, je v skladu s standardom ISO22241. MECATECH TPU + olajša polnjenje rezervoarja AdBlue® z zmanjšanjem pene. Za boljšo uporabo priporočamo, da se izognete dotakanju TPU +, ko je rezervoar prazen, ker lahko vodi do nasprotnega učinka.