Čiščenje sistema za vbrizgavanje z namensko napravo – Meca Cleaner SYSTEM za dizel, bencinske motorje .
Zamenjava akumulatorjev in testiranje akumulatorja z izpisom, žarnice, metlice brisalcev, …
Menjava zavornih oblog, čeljusti
Menjava zavornih kolutov, bobnov
mejava zavorne tekočine- priporočamo na 100.000km
…
Tlak je v hidravličnem zavornem sistemu osnova njegovega delovanja. S pritiskom na zavorni pedal vzpostavimo tlak v glavnem zavornem valju/Črpalki, ki ta tlak prenese do valjev v kolesih (zavorne čeljusti ali bobnov), ti pa Zavorne ploščice oziroma obloge pritisnejo na kolute ali bobne. V tem krogu deluje tudi ABS, ki lahko ta tlak po potrebi zmanjša ali poveča ter ga v večji ali manjši meri prerazporedi na posamezna kolesa in tako prepreči njihovo blokiranje. Seveda sta predpogoja tesnost sistema in ustrezna raven zavorne tekočine, ki jo odčitamo na posodici sami. Manjše znižanje ravni olja sčasoma je normalno, ker se zaradi obrabe zavornih ploščic oziroma oblog pomik zavornihbatov v valjih podaljša. Vsako večje znižanje ravni zavorne tekočine pa naj preveri serviser, saj je to lahko znak netesnosti zavornega sistema, kar je izjmno nevarno. Če zavorna tekočina potemni, je to zaradi njenega staranja ali pregrevanja in jo je potrebno zamenjati.
Zavorno tekočino je priporočljivo menjati vsaki dve tri leti ali 100.000 km ker je higroskopna ( vpija vlago) zaradi česar se zniža točka njenega vrelišča.
P.E. Dunajska cesta 421, 1231 Ljubljana – Črnuče
GSM: +386 41 631 734
info@rebernik.si
Dosegljivi smo:
ponedeljek – petek:
od 8:00 do 16:00